Lidmaatschap

Wij bieden goede inspirerende lessen in een gezellige sfeer. Een ervaren docent(e) leert je helpen bij ongevallen. Als lid heb je toegang tot alle lessen en activiteiten van de vereniging. Door voldoende lessen te volgen blijven je competenties als Eerstehulpverlener op peil. Ook wordt Het Oranje Kruis diploma 1x per 2 jaar verlengd als je voldoende herhalingslessen hebt gevolgd. Er zijn gezellige evenementen waar je als EHBO vrijwilliger aanwezig kunt zijn.

Gebruik hiervoor het aanmeldingsformulier.
Het ingevulde formulier graag mailen naar ledenadministratie@ehbo-rheden.nl
LET OP: Soms opent het formulier in de browser, dan wordt het formulier niet automatisch opgeslagen.
Rechts bovenin de browser vind je de opslag- en printerknop.

Statuten en huishoudelijk reglement

Deze zijn aan alle leden verstrekt. Je kunt de documenten opvragen met een mail aan info(at)ehbo-rheden.nl

Opzeggen

Opzeggen graag voor 1 december met een mail aan ledenadministratie@ehbo-rheden.nl

Bij latere opzegging ontstaan er mogelijk kosten en die worden aan u doorberekend.