EHBO bij evenementen

De vereniging verleent EHBO ondersteuning bij evenementen in Rheden en De Steeg. Bij grotere evenementen werken wij samen met de EHBO verenigingen van Velp en Dieren.

• Wij hebben een eigen AED die bij evenementen zonodig wordt ingezet.
    • Alle eerstehulpverleners van de KNV EHBO afd. Rheden zijn gecertificeerd volgens de richtlijnen van Het Oranje Kruis.

Aangezien er in ieder dorp een EHBO vereniging is doen wij in alleen dienst in Rheden en De Steeg. Er staat een link naar onze zusterverenigingen in Dieren en Velp op de linkpagina.

Aanvragen voor dienstverlening moeten minstens zes weken voor het evenement worden ingediend. Maar hoe eerder hoe liever. Dan is er meer tijd om vrijwilligers te zoeken.

Alle voorwaarden voor een goede EHBO dienstverlening vindt u op het aanvraagformulier. Aanvragen worden in behandeling genomen na ontvangst van een zo volledig mogelijk ingevuld aanvraagformulier.
Het formulier graag mailen naar dienstleider@ehbo-rheden.nl.
LET OP: Soms opent het formulier in de browser, dan wordt het formulier niet automatisch opgeslagen.
Rechts bovenin de browser vind je de opslag- en printerknop.

oranje kruis

Agenda 2023

Lammetjesdag
De vereniging heeft 2 lammetjes (Jil en Frans) geadopteerd.
Maandag 10 april van 10.00-17.00 uur bij de schaapskooi op landgoed Heuven.

Rheden 450 Jaar
Het openingsfestival is zondag16 april in De Steeg en Ellecom.
Hier vind u de kalender met alle
activiteiten van 16 april t/m 17 oktober in alle dorpen van de Gemeente Rheden.

Koningsdag
Donderdag 27 april in samenwerking met EHBO Velp.

Gran Fondo Rosa
Op zondag 21 mei komt deze wielerronde langs de Hangmat. Onze vrijwillige hulpverleners zijn daar aanwezig.

Ellecomse zomerfeesten
1 juni t/m 3 juni bij de feesttent in Ellecom.

Bonteschaap festival
Zondag 11 juni van 10.00 – 17.00 uur Mr. B. van Leeuwenplein en de Groenestraat.

Posbankloop
Zondag 24 september op en rond de Posbank.